Rabu, 5 November 2008

PAKAR PERUBATAN TRADISIONAL

menyediakan rawatan secara tradisional keatas pesakit secara zahiriah dan batiniah. contohnya angin ahmar,batu karang,katarak,darah tinggi,HIV,kencing manis,ketagihan dadah,penyakit jantung,kanser,paru-paru,buah pinggang,sifilis,sukar dapat anak,uluran/medu,gangguan makhluk halus,histeria,kena buatan orang/sihir,mandi mempercepatkan jodoh,pagar rumah/kedai,pelaris/pengasih,santau,dll. Kami juga menyediakan kursus bagi yang berminat mempelajari ilmu-ilmu kebatinan seperti tenaga dalam telapak wali,ilmu kebatinan gul bakawali jati,ilmu kebatinan 4 paksi bumi,ilmu perubatan tahap i,ii,iii, ilmu terawang (melihat alam ghaib),ilmu meraga sukma tahap i,ii,iii, ilmu buat minyak pengasih/pelaris tanpa menggunakan api untuk memasak minyak tersebut,ilmu pengasih,ilmu jangka sukma,ilmu panggil sukma dll. ( Barangan istimewa ) "AIR PETUNJUK" khusus untuk mengetahui penyakit diri sendiri melalui MIMPI amat mujarab.
sebarang pertanyaan dan masalah hubungi saya RADEN USTAZ SYAMSUDIN ditalian H/P :- 0139583427
posted by syam927 at 9:55 PG  
2 Comments:
  • At 6 November 2008 pada 7:22 PG, Blogger swainvestasi said…

    Assalamualaikum.
    nama saya Aryanto Ramli dari jakarta Indonesia. Saya ucapkan selamta buat pak ustad atas dibukanya blog ini dan semoga pak ustad dapat bantu banyak orang terutama dalam hal perubatan. Saya kenal pak ustad saat mau terbang ke kemaman tahun 2007 yang lalu. InsyaAllah saya akan sempatkan berkunjung ke kemaman di tahun ini.
    Wassalam,
    Aryanto Ramli

     
  • At 6 November 2008 pada 11:44 PTG, Blogger azema said…

    asssalamualaikum pak raden? apa khabar? semoga pak raden sihat,saya bersyukur kehadrat ilahi selepas saya minum "AIR PETUNJUK" dari pak raden saya telah mengetahui jenis penyakit yang saya hidapi serta ditunjukkan cara mengubatinya terima kasih sekali lagi.(azema juhari pekan pahang)

     
Catat Ulasan
<< Home